Medarbetarna måste trivas och känna igen sig
Nära samarbete mellan hr och kommunikation har gett ett brett genomslag för arbetsgivarvarumärket, för att det ska fungera fullt ut måste medarbetarna trivas och känna igen sig i marknadsföringen. Foto: Länsförsäkringar
Arbetsmiljö 25 Apr 2022 kl: 09:00

Medarbetarna måste trivas och känna igen sig

Vardagliga kontakter där medarbetarna spelar en central roll, är en grundläggande idé i Länsförsäkringars Östgötas nya arbetsgivarvarumärke. För att modellen ska fungera måste den vara baserad på fakta, säger cheferna för hr och marknad, som har arbetat tillsammans med strategin.

– Vad jobbar du med? Det är ju en väldigt vanlig fråga när man träffar nya människor, säger Sophi...

Bli medlem för att läsa hela artikeln.

Att bli medlem är helt kostnadsfritt och du förbinder dig inte till något.
Som medlem kan du läsa hr-nyheter först av alla. Du får också tillgång till Personal & Ledarskaps digitala utgåvor och vårt digitala nyhetsbrev.
Som medlem är du också varmt välkommen att testa och påverka de produkter och tjänster som utvecklas på webbplatsen.

Bli medlem

Redan medlem? Logga in här